Vyhledávání
Sedma system, s.r.o.

Sedma system, s.r.o. je autorizovaný partner Schüco International KG. Naše společnost patří k největším výrobcům oken v české republice. Výrobní závod a sídlo společnosti je v Brně-Kuřimi.
Výroba prošla v roce 2000 celou řadou inovativních změn. Tou hlavní byl přechod na novou výrobní technologií od německé společnosti Elumatec, společně se zavedením systému řízení kvality ISO:9002. Naše výrobky jsou před dodáním k zákaznikovi odzkoušeny a také jsou periodicky testováný ve státní zkušebně.
Kromě výroby se specializujeme na kvalifikovaný poradenský servis v oblasti nízkoenergetických staveb. Naše služby využívá celá řada stavebních firem, developerských společností, projekčních kanceláří a drobných stavebníků.
Pobočky po celé ČR.
Výrobky Schüco, KG:
Hliníková okna
Plastová okna
Dveře - dveřní výplně
Zimní zahrady
Okenní a dveřní kování
Stínící technika
Parapety
Sítě proti hmyzu
Služby Sedma system:
Poradenský servis
Montážní servis
Plastová okna kalkulace
Financování
Výroba prošla v roce 2000 celou řadou inovativních změn. Tou hlavní byl přechod na novou výrobní technologií od německé společnosti Elumatec, společně se zavedením systému řízení kvality ISO:9002. Naše výrobky jsou před dodáním k zákaznikovi odzkoušeny a také jsou periodicky testováný ve státní zkušebně.
Kromě výroby se specializujeme na kvalifikovaný poradenský servis v oblasti nízkoenergetických staveb. Naše služby využívá celá řada stavebních firem, developerských společností, projekčních kanceláří a drobných stavebníků.
Pobočky po celé ČR.
Výrobky Schüco, KG:
Hliníková okna
Plastová okna
Dveře - dveřní výplně
Zimní zahrady
Okenní a dveřní kování
Stínící technika
Parapety
Sítě proti hmyzu
Služby Sedma system:
Poradenský servis
Montážní servis
Plastová okna kalkulace
Financování
tato firma nemá zatím žádná hodnocení
Při psaní vašeho názoru dodržujte následující doporučení *
- Uvádějte informace, týkající se zkušeností s firmou.
- Držte se faktů a snažte se být co nejpřesnější.
- Buďte podrobní - komentáře by měly být v rozsahu 30 a více slov.
- Zahrňte pro a proti této firmy.
- Vysvětlete, proč byste doporučili nebo nedoporučili tuto firmu.
- Neuvádějte osobní informace (např. čísla kreditních karet, čísla objednávek, adresy, telefonní čísla nebo emailové adresy).